środa, 28 stycznia 2015

Anegdota video

Regina Brett

4 komentarze:

  1. Przekazuję motywację :)
    Piękny film, a właściwie tekst. Nawet jeśli nie jest oparty na faktach, ma puentę pełną prawdy. Nie wzruszyłam się, ani nie przejęłam, ale lubię właśnie brak sensacji i coś co tchnie prawdziwością.
    Pozdrawiam, CanBe.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne...ten tekst potrafi poruszyć i dać do myślenia. Nie zawsze da się uszczęśliwić wszystkich, ale ważne, że dajemy szczęście nawet jednej osobie.
    Pozdrawiam i zapraszam. klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Daje do myślenia..
    A co do moich pazurków, robiłam je sama ;) Nic trudnego! Jestem zwolenniczką samodzielnego malowania paznokci niż chodzenia do kosmetyczek ;)
    Zapraszam do siebie, nowy post. Podsumowuję nim poprzez zdjęcia cały styczeń. ;)
    madam-lillianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też robię sama paznokcie. uwielbiam art nail. chetnie zobaczę :}

      Usuń

Smiało, pokarz, ze tu byłeś! jakieś wrażenia! Jestem ciekawa!