poniedziałek, 26 stycznia 2015

Piosenki, które czynią silnym

Piosenki, które czynią silnym
Oto lista piosenek, które mówią o lęku i o tym by się nie bać. Z wyjątkiem osttniej.. Ona mówie, że wszystko jest na nic. Ale mam do niej sentyment bo jest dosadna i to jeden z tych metali, które dam radę przegryżć. Nie ma tutandetnych piosenek o miłości, ale kusi mnie by dodać trochę strasznych, wzbudzajacych dreszcze i współczucie piosenek. Ale na tagi tragizm i zdręczanie się to innym razem.

A wy? Macie już swoją listę piosenek? Lubicie metal, pop, jazz, soul, lekkie, smooth i na luzie czy ostre i ciezkie?A może coś innego?

1.             Nie bój się, pieprz to





Tą piosenke podrzuciła mi moja chrzestna. Teraz, kiedy znów ją przesłuchałam, sprawiła, ze nabrałam nowego spojrzenia na pewne sprawy. Jest to bardzo wzniosły rap. Niemal czuję, jak Eminem mówi do mnie, do każdego z nas. Nie bój się.

Nie boję się postawić na swoim
Niech wszyscy wezmą mnie za rękę
Przejdziemy tą drogę razem , poprzez burzę 
Bez względu na pogodę 
Po prostu wiedz o tym że nie jesteś sam
Krzycz, jeśli jesteś w takiej sytuacji, jak ja.

Taak, to była niezła przejażdżka,
Myślę że musiałem trafić do tamtego miejsca by być tu gdzie teraz jestem
I może niektórzy z was tam utknęli
Jeżeli próbujecie się wydostać, podążajcie za mną
Wyciągnę was stamtąd

Możesz próbować przeczytać mój tekst z kartki zanim skończę go pisać
Ale nie poznasz sensu moich słów zanim je wypowiem
I nie ma takiej możliwości bym pozwolił Ci mnie zatrzymać przed sianiem chaosu
Bo gdy coś mówię, robię to
i nie obchodzi mnie to co myślisz,
robię to dla siebie, więc jebać świat,
Olać go, on jest zbyt nabuzowany i jeżeli coś spróbuje mnie powstrzymać
Jestem niewątpliwie tym, kim się określam
A to do wszystkich tych którzy patrzą na mnie z góry - burzę wam grunt pod nogami
Nie próbuj go pytać dlaczego lub jak 
Aż od Infinite po Relapse on wciąż wymiata i
Niezależnie od tego czy jest opłacany od godziny pracy
Będzie to robił dopóki nie sczeźnie, lub nie wysra wnętrzności
I niezależnie która z tych rzeczy nadejdzie jako pierwsza,
On poślubił tą grę na dobre i na złe, to jak tradycyjne "Pierdol Się" na święta,
Jego prezentem jest klątwa, zapomnij o świecie, on pragnie
wyciągnąć fiuta z tego brudu i wyjebać wszechświat


  
    2. Jestem wojownikiem




To jest historia, której nigdy nie opowiedziałam
Muszę to z siebie wyrzucić, by pozwolić temu odejść
Muszę przywrócić w sobie to światło, które ukradłeś
Jesteś kryminalistą
Kradniesz jakbyś był profesjonalistą

Cały ból i prawdę
Noszę jak bliznę po bitwie
Taka zawstydzona, taka zmieszana, byłam załamana i posiniaczone

Teraz jestem wojowniczką
Teraz mam grubszą skórę
Jestem wojowniczką
Jestem silniejsza, niż kiedykolwiek byłam
A moja zbroja jest ze stali, nie przebijesz się
Jestem wojowniczką
I już nigdy więcej nie będziesz mógł mnie zranić

Powstałam z prochu, płonę jak ogień
Możesz zatrzymać swoje przeprosiny, jesteś niczym prócz kłamcą
Mam wstyd, mam blizny
Których nigdy nie pokażę
Jestem ocalona
Na więcej sposobów niż myślisz



3. Na co nam ta walka, leki, które mamy







4. Wszystko na nic :}
Piosenka wyraza stan mego ducha.Motywuje do działania, mimoze nie jest pozytywna. :}





Agnieszka.
Zachęcam do subskrybowania. Chociażby po to , zeby poznać innych ludzi i wywołać moje zadowolenie, a jeśli stwierdzicie, ze i tak was to nie obchodzi , to możecie znależć coś dla siebie i się zainspirować.




4 komentarze:

  1. znam wszystkie z Twojej listy ;)

    obserwowałyśmy się wcześniej, ale dziewczyna, która robiła mi design usunęła mi bloga. jeśli masz ochotę na ponowną obserwację, zacznij i daj znać u mnie :)
    http://similarose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenki Eminema uwielbiam :) bardzo mi pomagają!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. http://everythingxaboutxmex.blogspot.com/
    Uwielbiam Eminema (całego) nie tylko jego piosenki, a post bardzo mi się podoba..
    ja zaczynam więc mój blog jest nudny...
    A blog mi się podoba, chociaż ja muszę sama jeszcze pomyśleć o wyglądzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie tę piosenke Linkin Park. Ogólnie to slucham Marilyna Mansona, Guns N' Roses, Nirvany ahhh
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń

Smiało, pokarz, ze tu byłeś! jakieś wrażenia! Jestem ciekawa!