czwartek, 1 stycznia 2015

Po dołujmy się z Bohaterem

Nieco ironiczne podejście do życia. Podołujmy się

https://www.facebook.com/bohater1?fref=ts

KOt na kolanach, pierwszy dzień roku a tu spada na mnie fala pesymistycznej kupy samoniezadowolenia z życia i trzeźwego komentarza wobec społecześnstwa. Wszyscy jesteśmy zgubieni. Amen. Zgadzacie się z bohaterem? Wspaniale oddaje tą chwilę, kiedy na wykładzie o Bogurodzicy na polskim nieomal zasnęłam.

Zapraszam do obserwowania i komentowania. Oferuję: podsuwanie złotych myśli i linków, motywowanie i ubolewanie nad naszym losem ( Tak jak w tym poście). To nie jest daily-diary blog, ale w gruncie rzeczy jest wiele o mnie. Wchodzisz w to? Zaobserwuj. Nie wiem czemu to robię, ale możesz oglądać to co tu robię. Robię to dla ciebie.


2 komentarze:

  1. Łączmy się w bólu .
    Aż zaobserwuje, gdyż cenie takie oryginalne blogi

    this-is-paranormal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za ten przemiły komentarz u mnie na blogu :) Powiem ci, że zmotywowałaś mnie do dalszej pracy nad blogiem i nad swoim stylem. Bardzo się cieszę,że poświęciłaś swój czas na napisanie tego komentarza i że w ogóle tacy ludzie jak ty jeszcze istnieją - którzy wyrażą swoje prawdziwe zdanie.
    Twój blog bardzo przypadł mi do gustu. Jest orginalny,i to mi się podoba. Mało jest takich blogów jak ten,z przemyśleniami i nie tylko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Smiało, pokarz, ze tu byłeś! jakieś wrażenia! Jestem ciekawa!