środa, 25 lutego 2015

Makijaże :}


Dzisiaj postanowiłam poćwiczyć umiejętności wizażowe i proszę powstała lukrecja ze złotem. Do tego celu - omnomnom mówię prawie jak blogerka urodowa - użyłam paletki Makeup Revolution Iconic 3 oraz eyelinera w pisaku Eveline. Postanowiłam, że zamieszczę go na moim blogu, bo chociaż nie jest typowo urodowy - to jest mój :) Jak na jeden pędzel i pozostałe pędzle do farbek ( i phootoshop!) to jest całekiem nieżle. Nagimnaztykowałam się robiąc zdjecia, bo nie mam lustrzanki i nie odbijają się takie fajne światełka, no ale cóż :{. 
Oto tajemnice jak zrobiłam makijaż:
1. Nie tuszowałam rzęs, bo po co
2. W Photoshopie zrobiłam sobie brwi i linię wodną. 
Ogólnie podobają mi się takie jakie są.

Dziękuję za inspirację!




1 komentarz:

  1. Ładny makijaż.
    Pozdrawiam, Minoshi.

    minoshi-suzume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Smiało, pokarz, ze tu byłeś! jakieś wrażenia! Jestem ciekawa!